MODELY JEEP®
Jeep® Wrangler® poskytuje výjimečné legendární schopnosti a odolnost značky Jeep®.
PODÍVEJTE SE, JAK SI WRANGLER ZASLOUŽIL OZNAČENÍ TRAIL RATED®S novými motory je nový Jeep® Wrangler připraven dobýt jakýkoli terén. Sníh, kameny nebo bahno - nic ho nezastaví.
Výkon 200 k a točivý moment 450 Nm při 2000 ot./min. Vznětový motor o objemu 2,2 l je vybaven technologií MultiJet druhé generace, čtyřmi ventily na válec, vstřikováním Common Rail s tlakem 2000 barů a systémem Start&Stop (ESS). Spojen je s osmistupňovou automatickou převodovkou pro špičkové výkony na silnici i v terénu a nízkou spotřebu paliva.
Výkon 272 k a točivý moment 400 Nm při 3000 ot./min. Zcela nový zážehový přeplňovaný řadový čtyřválcový motor o objemu 2,0 l je vybaven systémem Start&Stop a je spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou. Motor představuje vyváženou kombinaci vysokého výkonu a nízké spotřeby paliva, aby poskytoval optimálně účinnou a efektivní hnací sílu.
Každý příznivec jízdy v terénu zná legendární systém pohonu všech kol Rock-Trac®. Je standardní výbavou modelu Rubicon a poskytuje lepší ovladatelnost a více točivého momentu, aby řidič za volantem zažil nezapomenutelnou jízdu v terénu. Nějaké další schopnosti, ze kterých vám spadne brada? Extrémně výkonná rozdělovací převodovka NV241-Off-Road s dolním rozsahem převodů 4 : 1, předními a zadními diferenciály s elektronickým zamykáním Tru-Lok® a elektronickým odpojováním předního příčného stabilizátoru jen čekají, až je vyzkoušíte.
Když je zapotřebí pohon všech čtyř kol, systém Command-Trac® 4x4 s rozdělovací převodovkou NV241 GII, která umí připojit pohon předních kol za jízdy, zasáhnou a pomohou vám dostat se z nesnází. Command-Trac je osvědčený systém s redukcí a nabízí převodové stupně s nízkým převodovým poměrem 2,72 : 1 pro pomalou jízdu ve skalnatém terénu. Lze také zařadit neutrál pro tažení Wranglera na rovné vozovce. Tento systém najdete ve standardní vybavě verzí Sport a Sahara.
Jeep® Wrangler Rubicon je vybaven přední a zadní nápravou Dana® 44. Tyto nápravy mají trubky s větší tloušťkou a jsou kované, aby poskytovaly špičkovou pevnost, tuhost a odolnost. Rubicon vysoko vyčnívá nad všemi ostatními.
Wrangler Rubicon je vybaven elektronickým zamykáním diferenciálů Tru-Lok®. Kolébkovým spínačem na přístrojové desce je možné aktivovat buď zadní nebo obě nápravy k dosažení maximální trakce.
Jedete-li pomaleji než 29 km/h a máte zařazený redukovaný pohon všech kol, tento systém vám umožňuje automaticky odpojit příčný stabilizátor přední nápravy. Přední kola díky tomu mohou získat až o 25 % větší výkyv, abyste projeli i tím nejnáročnějším terénem. K dispozici pouze u verze Rubicon.
Se světlou výškou 252 mm a úctyhodným předním (36,4°), přejezdovým (25,8°) a zadním nájezdovým úhlem (30,8°) nebude nic stát mezi vaším Wranglerem a prožívaným dobrodružstvím.