
MODELY JEEP®
Nový Jeep® Compass Upland předvádí naprosto nekompromisní vzhled. Detaily interiéru jsou vyrobeny z recykovaných materiálů, a to včetně koberečků, obložení stropu, dveří a centrální části palubní desky. Černá sedadla s kontrastním prošíváním jsou čalouněna v kombinaci vinylu a inovativní tkaniny Seaqual® vyrobené z odpadu pocházejícího z moří a oceánů. Pozornost upoutají také bronzové detaily palubní desky v úpravě Metakrome.
Nový Jeep® Compass Upland vytváří svůj vlastní moderní styl, který je mimořádně osobitý. Polep kapoty je specifický svým tvarem. Karoserie je k dispozici ve čtyřech odstínech, mimo jiné v exkluzivní modré barvě Matter Azur, obohacených o bronzové detaily Metakrome. Vzhled této speciální edice dotvářejí černá střecha a 18″ lesklá černá kola z lehkých slitin.
Nejvyšší úroveň konektivity a bezpečnosti: to vše v jednom vozidle.
Spravujte telefonické hovory, vyměňujte si zprávy, poslouchejte oblíbenou hudbu a současně mějte na očích parametry hybridní mobility. Nový Jeep® Compass Upland je vybaven infotainmentem poslední generace s 10,1″ dotykovým displejem s vysokým rozlišením a integrovanou navigací. Díky integraci hlasových povelů navíc můžete komunikovat s palubním systémem a aktivovat nejrůznější systémy pouhým hlasem.
Mějte svou hybridní mobilitu pod kontrolou. Nový 10,25″ plně digitální přístrojový panel zobrazuje všechny parametry, které potřebujete za volantem sledovat, ať už jde o úroveň nabití baterie nebo procento využití obou motorů. Kromě toho je schopen vizualizovat více než 20 typů dat a umožňuje vytvoření až 5 různých přizpůsobených rozhraní.
Nový Jeep® Compass Upland je vybaven nejnovějšími asistenčními systémy řidiče. Informace o dopravních značkách se zobrazují na infotainmentu Uconnect™ NAV, který detekuje dopravní značky na trase podle mapových podkladů TomTom™, což umožňuje přizpůsobit rychlost vozu aktuálním rychlostním limitům. Dálniční asistent pak umožňuje dosažení autonomního řízení úrovně 2, a to díky kombinaci adaptivního tempomatu a systému udržování uprostřed jízdního pruhu. Vůz je tak na dálnici vždy v bezpečném odstupu od vpředu jedoucích vozidel, udržuje si konstantní rychlost a drží se uprostřed svého jízdního pruhu.