MODELY JEEP®
Model Jeep® Wrangler je opatřen symbolem Trail Rated®, který potvrzuje schopnosti vozu skvěle se vypořádat s různými terénními podmínkami. Je potvrzením schopností vozu Wrangler jezdit terénem i po zpevněných vozovkách. Jste-li za volantem, můžete se bezpečně pohybovat skutečně po každé cestě. Je osvědčením tradice značky Jeep® nabízet vozy s legendární schopností přenosu tažné síly, vysokou světlostí, manévrovatelností, rozsahem výkyvu náprav a brodivostí.
PODÍVEJTE SE, JAK SI VŮZ WRANGLER ZASLOUŽIL SYMBOL TRAIL RATED®Jistota a schopnosti jdou ruku v ruce. Model 2017 Jeep® Wrangler má výkon a krouticí moment motoru potřebné k tomu, aby vás dokázal provézt téměř jakýmkoliv typem terénu. Vydejte se na cestu plnou skal, hlubokého sněhu nebo lepivého bahna a Wrangler vás ze všech potíží dostane.
Čtyřválcový vznětový motor se systémem společného tlakového potrubí Common Rail (CRD) 2.8 16V DOHC, s jmenovitým výkonem 200 k při 3 600 ot./min a krouticím momentem 460 Nm v rozsahu 1 600–2 600 ot./min (s automatickou převodovkou).
Motor Wrangleru nabízí skvělých 283 koní výkonu s krouticím momentem 347 Nm nejenom díky lehkému hliníkovému odlitku bloku motoru. Zlepšení výkonu bylo rovněž dosaženo pomocí automatické převodovky s řazením AutoStick. Systém řazení je schopen elektronicky ovládat krouticí moment motoru, a umožnit vám tak jet plynule na každý převodový stupeň.
Vyjeďte z každého neproniknutelného terénu pomocí dostupných systémů pohonu všech kol 4x4 a impozantní tažné síly a ovladatelnosti vozu 2017 Jeep® Wrangler.
Systém Command-Trac® 4x4 je navržen tak, aby překonal i ty nejnáročnější cesty v terénu. U modelů Wrangler Sport a Wrangler Sahara se dodává standardně a rozděluje výkon rovnoměrně na všechna čtyři kola, aby vám poskytl výkon na všech površích, který je nejlepší u vozů této třídy. Systém Rock-Trac® 4x4 je dostupný pouze u modelu Rubicon a výrazně zvyšuje krouticí moment dostupný na kolech, a umožňuje tak provádět extrémní manévry v terénu. Díky redukovanému dolnímu rozsahu převodu 4 : 1 umožňuje jet velmi nízkou rychlostí, ale s vysokým nárůstem krouticího momentu na všech kolech.
Při jízdě z kopce vám systém Hill Descent Control pomáhá udržovat navolenou konstantní rychlost a současně monitorovat zásahy brzd a plynu. Asistent rozjíždění do kopce Hill Start Assist udržuje aktivované brzdy ještě krátce poté, co uvolníte nohu z brzdového pedálu, a umožní vám se rozjet tak, aby vůz nepopojel dozadu.
Závěsy nápravy uložené nad středem osy zvyšují světlost podvozku a pomáhají snižovat úhly kloubů hnacího hřídele, a tím dosahují plynulejšího a tiššího chodu.
Model Jeep® Wrangler Rubicon nabízí standardně přední a zadní nápravu Dana 44 vybavenou uzávěrkami diferenciálů Tru-Lok®, které zaručují maximální přenos tažné síly.
Jedete-li pomaleji než 30 km/h a máte zařazený redukovaný pohon všech kol, tento systém, standardně dodávaný u modelu Rubicon, umožňuje automaticky odpojit příčný stabilizátor přední nápravy. Přední kola díky tomu mohou získat až o 25 % větší výkyv.
Vozidlo Wrangler nabízí nejlepší světlost v této třídě vozidel (10 palců – 25,4 cm) a stejně tak nejlepší přední nájezdový úhel (38,4°), přejezdový úhel (25,1°) a zadní nájezdový úhel (31,3°).
Jeep® Wrangler nabízí možnost táhnout přívěs o hmotnosti až 2 200 kg. Systém řízení výkyvu přívěsu je standardním bezpečnostním prvkem, díky kterému se nevyžaduje zásah řidiče do řízení. Systém automaticky zasáhne sám, kdykoliv detekuje potřebu stabilizace přívěsu.