MODELY JEEP®
MODELY JEEP®
Jeep® Compass rozvíjí zážitek z hybridní mobility prostřednictvím nové technologie e-Hybrid. Účinný zážehový přeplňovaný motor 1,5 Turbo (130 k a 240 Nm) je podporován elektromotorem P2, který díky výkonu 15 kW (20 k) a točivému momentu 55 Nm (ekvivalent 135 Nm na vstupu převodovky)* zlepšuje výkon, účinnost i jízdní komfort.
* Provoz je podmíněn nabitím baterie.
Nejvyšší rychlost = 193 km/h
Nejvyšší výkon = 130 k
Nejvyšší točivý moment = 240 Nm
Zrychlení 0-100 km/h = 10 s
Až o 15 % nižší spotřeba paliva a emise CO2 ve srovnání s předchozím zážehovým motorem 1.3 turbo (kombinovaný cyklus WLTP)
Nejvyšší výkon = 15 kW
Nejvyšší točivý moment = 55 Nm (ekvivalent 135 Nm na vstupu převodovky)
Díky hybridnímu pohonému ústrojí nabízí Jeep® dosud nevídaný zážitek z jízdy. Ve srovnání s tradičním mild-hybridním systémem zaručuje technologie e-Hybrid komplexní zážitek z jízdy s hybridem, a to díky novému elektromotoru*, který zajišťuje mobilitu v nízkých rychlostech, fázích setrvačnosti a během manévrování. Se zcela vypnutým spalovacím motorem ujedete několik kilometrů.
* Provoz je podmíněn nabitím baterie.
Nový Jeep® Compass e-Hybrid se může pochlubit systémem e-Coasting, který byl navržen tak, aby dobíjel baterii během každé jízdy. Při aktivované funkci e-Coasting záporný točivý moment generovaný na elektromotoru při zpomalování urychluje proces nabíjení baterie.
Baterie modelu Jeep® Compass e-Hybrid se dobíjí také prostřednictvím rekuperačního neboli regenerativního brzdění. Tato technologie byla navržena tak, aby rekuperovala kinetickou energii při brzdění.
Jednou z nejdůležitějších funkcí nové technologie Jeep® e-Hybrid je e-Boosting. Přítomnost elektromotoru umožňuje extra zvýšení výkonu a točivého momentu až o 15 kW (20 k) a 55 Nm (ekvivalent 135 Nm na vstupu převodovky)*. Výkon elektromotoru zároveň umožňuje optimalizovat pracovní bod spalovacího motoru a maximalizovat jeho účinnost.
* Provoz je podmíněn nabitím baterie.
V novém modelu Jeep® Compass e-Hybrid debutuje zcela nová sedmistupňová dvouspojková automatická převodovka. Díky kratším převodovým poměrům - ve srovnání s tradiční 6stupňovou převodovkou DCT - vůz nabízí větší dynamiku a zároveň snižuje emise a spotřebu během jízdy po dálnici.
©2023 FCA US LLC. Všechna práva vyhrazena. Chrysler, Jeep®, Dodge, Ram,
Mopar Pentastar jsou ochranné známky společnosti FCA US LLC.