JEEP® představuje nový e-Hybrid

Nový Jeep® Renegade s hnacím ústrojím e-Hybrid otevírá budoucnost mobility. Účinnost nového zážehového motoru 1,5 turbo o výkonu 130 k a točivém momentu 240 Nm je podporována elektromotorem, který optimalizuje celkový výkon a zároveň poskytuje zvýšení výkonu až o 15 kW (20 k) a točivého momentu o 55 Nm*, což zajišťuje výrazné zlepšení účinnosti a jízdního komfortu..

* Provozní schopnosti se odvíjí od stavu nabití baterie a jízdních podmínek.

Nový motor 1,5 Turbo e-Hybrid DCT7

Se spotřebou 5,7 – 6,1 l/100 a emisemi CO2 130 - 139 g/km má e-Hybrid o 13% nižší spotřebu paliva ve srovnání s předchozím zážehovým přeplňovaným motorem 1.3 150 k (kombinovaný cyklus WLTP), zatímco úroveň výkonu si udržuje stejnou.

130 CV
Potenza massima
240 Nm
Coppia massima
0-100 km/h=10 s
Accelerazione
191 km/h
Velocità massima

Nejvyspělejší hybridní mobilita

Hnací ústrojí Jeep® e-Hybrid představuje další krok v hybridní mobilitě. Na rozdíl od tradičních mild-hybridních vozidel zaručuje systém e-Hybrid značky Jeep® plně hybridní jízdní zážitek díky elektrickému motoru*, který se zapíná během parkovacích manévrů, fází dojíždění a jízdy v nízké rychlosti. V ryze elektrickém režimu zajišťuje dojezd na několik kilometrů.

* Provozní schopnosti se odvíjí od stavu nabití baterie a jízdních podmínek.m>

Jeden převodový stupeň navíc

V novém modelu Jeep® Renegade e-Hybrid má premiéru i zcela nová 7stupňová automatická dvouspojková převodovka. Zásluhou kratších převodových poměrů - ve srovnání s tradiční 6stupňovou převodovkou - je vůz agilnější během zrychlování, sedmý převodový stupeň byl pak navržen s ohledem na snižování emisí a spotřeby při jízdě po dálnici, kdy zážehový motor běží v nízkých otáčkách.

Spotřeba paliva modelu Jeep® Renegade e-Hybrid (l/100 km): 5,7 – 6,1; emise CO2 (g/km): 130 – 139. Certifikované výsledky vycházející z váženého průměru v testu WLTP, aktualizace 14.12.2021. Hodnoty slouží pro účely porovnání.